Męska bezsilność

tania kamagra 24

Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, że twoja aktywność seksualna spadła ostatnimi czasy? Bez paniki. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiej populacji i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie chwilowa niedyspozycja nie oznacza jeszcze impotencji, choć przestrzegam, abyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – można to naprawić, abyś mógł cieszyć się seksem! levitra tanio

Dostrzegłeś pierwsze oznaki choroby – co powinieneś uczynić?

Przełam lęk i udaj się do lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyka co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy maszyny, którą jest twój organizm, abyś mógł szczycić się pełnią jej wydajności. Prócz tego regularnie sprawdzaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, aby uniknąć najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Przede wszystkim lekarz pierwszego kontaktu oszacuje stadium choroby i wskaże właściwego fachowca – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Trudności ze wzwodem są całkowicie uleczalne!
Tradycyjne leczenie odbywa się przede wszystkim za pomocą środków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć leczenie. Oto podstawowe z nich:

1. Spożywaj zdrowe jedzenie

Unikaj tłustych mięs na korzyść owoców oraz warzyw. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą zabić libido). Mnóstwo warzyw oraz owoców to twarda zasada na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych oraz nadwagi. Jeżeli chodzi o owoce, to najkorzystniejsze będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny oraz jagody. Z warzyw – oprócz zieleniny warto zjadać czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Można zadać pytanie dietetykowi o poprawną dietę, dobraną specjalnie pod grupę krwi. Pamiętaj, że dieta nie jest surowym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale uzupełnieniem dziennego menu w posiłki wartościowe i zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wprowadzenie do swojego jadłospisu potraw z regionu śródziemnomorskiego, w szczególności zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu pobudzą twoje ciało do „działania”. Powszechnie uważa się (w praktyce – jest to sprawdzone), iż lampka czerwonego wina przed seksem polepsza aktywność w łóżku. Unikaj jednakże alkoholu wysokoprocentowego, który zadziała w złą stronę. Przyprawiając potrawy, używaj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które polepszają humor. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, albo ośmiornice.

3. Zerwij z paleniem

Palenie papierosów (również to bierne) oddziałuje bardzo źle na twój organizm i libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to para po udanym zbliżeniu pali papierosa, to głupi pomysł. Papierosy nie dość, że bardzo obniżają twoją sprawność seksualną i powodują inne, równie groźne komplikacje, z rakiem płuc na czele – to jeszcze sprawiają, iż będziesz nasiąknięty ich brzydkim zapachem. Uwierz mi, wiem co piszę – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej nieprzyjemny zapach utrzymuje się we włosach, potem na ubraniu, o oddechu nie mówiąc. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni i żenujących sytuacji między wami, też w sypialni. Oczywiste jest, że jako osoba paląca na pewno nie pachniesz smakowicie.

4. Ruszaj się

Aktywność seksualna jest na stałe powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Toteż tak ważne jest, abyś oprócz zdrowego odżywiania aktywnie praktykował sport. Aktywnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieg albo siłownia i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. W tym miejscu dużo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak mniemam, nie są zbyt duże. Zgodzisz się jednak z tym, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Na pewno, jeśli będziesz chciał cyklicznie uprawiać sport, znajdziesz na to czas.

5. Systematycznie staraj się uprawiać seks

Żeby nie wywołać „męskiego problemu” często uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najlepsza droga do przywrócenia regulacji hormonalnej. Jeśli twój związek ma obecnie trudności (nawet w przypadku, gdy przyczyną jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio wpływa na twoją zdolność seksualną.
wiecej tutaj : viagra